corp sexy
Sculptarea unui corp feminin
10 august 2018
mama copii sport
Cum sa fii o mamica hot!
26 august 2018

Secretul de a te tine de miscare

tineri fericiti dupa antrenament

Cand vine vorba de motivatie, creierul tau este o creatura misterioasa. Un minut ai fost pompat de entuziasm si dorinta. Cateva saptamani mai tarziu, scuzele incep sa apara si pana sa-ti dai seama, nu ai mai fost la sala toata saptamana. Cum sa faci ca primii pasi la sala sa nu fie si ultimii?!

Cu fiecare An Nou, cu fiecare zi de luni, cu fiecare toamna iti propui sa te apuci de miscare si iti promiti ca de data asta te si tii de ea. Dar nici nu apuca sa-ti expire abonamentul de 30 de zile, ca te-ai reintors la statul pe canapea, invins/a si departe de o viata mai sanatoasa. Unul din doi oameni care au inceput un gen de miscare pateste asta.

Antrenamentele sunt la fel ca oricare drog - totul incepe cu o doza mica. Este foarte important sa nu sari peste etape, intrand direct intr-un efort prea mare. Ia-o cu pasi de copii, spre inainte.

1. Incepe incet - nu iti forta organismul atunci cand simti ca lucrurile devin foarte grele, crezand ca in primele antrenamente ale tale vei obtine marea schimbare la care visezi

2. Construieste treptat - primele 6 saptamani poti participa doar la jumatate din antrenamentul de 60 minute, si du un antrenament pana la capat doar dupa ce fitnessul tau a crescut 

3. Combina - amesteca antrenamente de forta, cardio si flexibilitate. Poti alege unul din antrenamentele BodyFit si HIIT sau chiar pe ambele.

Un inceput lent, construirea treptata si incorporarea varietatii este o abordare dovedita stiintific ca functioneaza. Pentru inceput, incearca marea cu degetul. Patrunde in antrenamente fara a trage la maxim de tine crezand ca poti recupera ceea ce nu ai facut atata timp pana acum. O febra musculara exagerata te va coplesi si iti va creste sansele sa renunti. 

Alege un tip de antrenament care ti se pare interesant, asa iti cresti sansele sa te tii de el. 

Tine minte ca primul pas spre sport nu este un salt. Cheia este sa incepi incet, sa pastrezi aerul proaspat al ideii de miscare, si cel mai important este sa te distrezi iar rezultatele te vor urma.

Alege ca obiectiv de start 150 de minute de exercitii pe saptamana. Cercetarile arata ca efectuand 150 de minute de miscare pe saptamana vei incepe sa te bucuri de beneficiile exercitiului fizic.

Exista o multime de moduri prin catre poti deveni activ: sa alegi un antrenament de grup (citeste despre BodyFit si HIIT), mersul pe jos, bicicleta sau alege sa urci pe scari decat sa mergi cu liftul. Chiar daca nu ai decat 10 minute la dispozitie, tine minte ca, totul se aduna intr-un final.

Dupa ce ai ajuns sa practici 150 de minute de miscare pe saptamana in mod constat, urmatorul pas este de 250-300 de minute pe saptamana. Aceasta este "cantitatea" necesara de exercitii ca sa incepi sa vezi unele schimbari fizice fara a modifica nimic in alimentatia ta.

O alta miscare isteata este sa-ti stabilesti niste obiective. Stabilirea obiectivelor este un ajutor imens in calatoria ta de a te tine de miscare. Iti sugerez sa-ti stabilesti DOUA OBIECTIVE: unul bazat pe rezultatele pe care le urmaresi si altul pe comportamentul pe care vrei sa-l modifici. De exemplu, vreau sa scad cu un numar la blugi si vreau sa ajung la sala de doua ori saptamana viitoare. Orice ai alege, asigura-te ca obiectivele tale sunt realiste si nu fii foarte dur cu tine - aminteste-ti ca abia acum incepi. Pe masura ce-ti atingi scopurile, reevaluaza situatia vizavi de numarul de antrenamente saptamanale si obiectivul pe care vrei sa-l atingi.

Si inca un hint: oamenii care se antreneaza intr-un grup organizat au sansele mult mai mari de a se tine de miscare decat cei care se antreneaza singuri.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *