mama copii sport
Cum sa fii o mamica hot!
26 august 2018
Motivare
5 septembrie 2018

10 pasi pentru o toamna in forma

alergator toamna

1. Fa exercitii aerobice

- Informeaza-te despre toate clasele de fitness din orasul tau, vezi care ti s-ar potrivi sau alege un program pentru acasa si devino activ/a! Practica activitati aerobice de 3-5 ori pe saptamana, 20-60 minute/zi, fara sa uiti ca intensitatea conteaza. Mixeaza-le! Alterneaza activitatile aerobice in aer liber, de exemplu: luni o plimbare l...unga, miercuri HIIT pe bicicleta, alergare scurta si in viteza vinerea, iar sambata alergare usoara.

 

2. Antreneaza-te cu greutati

- Elimini grasime, castigi densitate osoasa si o postura imbunatatita, incetinesti imbatranirea, dezvolti muschi frumosi si un aspect atletic. DOAMNELOR, nu va temeti ca veti avea un aspect masculin de la antrenamentele cu greutati. Nu avem cantitatea de testosteron necesara pentru asa ceva, doar barbatii o au. Daca va veti antrena astfel, va veti subtia si defini – ceea ce este foarte atractiv ochiului! 

 

3. Mancati 3 mese principale si 2 gustari pe zi

- A manca de 5 ori pe zi ajuta organismul sa-si mentina metabolismul “in viteza” si ne ferim de infometare. Concetreaza-te pe mese sanatoase care-ti ofera “combustibil” organismului.

 

4. Bea apa

- Organismul nostru este 50-60% apa si avem nevoie de ea pentru a functiona optim. Deshidratarea te opreste de la un antrenament intens si eficient, iar acest lucru se va resimti in arderea grasimilor. 

 

5. Focuseaza-te pe EU POT in detrimentul lui EU NU POT

- Cand dorim sa ne abtinem de la ceva sau tinem regim, dintr-odata dorim tot ceea ce nu ar fi voie. Concetreaza-te la ideea de a manca un “curcubeu”! O multime de fructe si legume ne ajuta sa ne diversificam mesele si sa ne mentinem sanatosi. Privind hrana cu o lumina pozitiva – citind despre proprietatile fiecarui aliment pe care urmeaza sa-l mananci, te va ajuta sa-ti imbunatatesti parerea despre “a te hrani”, in comparatie cu “a manca”

 

6. Urmeaza regula 80:20!

- Asta inseamna ca, vei manca “ca la carte” 80% din mese, doar 20% vor fi mici abateri de la regula. Probabil iti place frisca in cafeaua de dimineata sau un poti renunta la o bucatica de ciocolata. Asta nu inseamna ca ai dat gres, ci doar ca esti realist, ceea ce este foarte bine.

 

7. Limiteaza consumul de alcool

- Da, stiu! O petrecere, o vineri seara cu prietenii sau o cina romantica te vor imbia la un pahar de vin. Dar MODERATIA este cheia. Alcoolul – nu numai ca are multe calorii, dar este in general metabolizat primul, adesea transformat in grasime. O cantitate prea mare de alcool iti poate “relaxa” ambitia si te va ispiti sa mananci mai mult si mai prost.

 

8. Trezeste-te de dimineata

- Nu doar pentru a avea timp pentru toate activitatile ce le ai de facut peste zi, ci si pentru a avea ocazia sa parchezi masina ceva mai departe de locul unde ai de mers, aducand un plus de miscare prin mersul pe jos. Nu uita ca este recomandat sa facem 10.000 de pasi pe zi.

 

9. Evita sa mananci prea tarziu seara

- Dupa ora 20 renunta la a mai manca ceva. Bea doar apa. Mancatul prea tarziu, te va ingrasa. Plus ca, nu te vei odihni foarte bine.

 

10. Ramai motivat

- Cauta-ti un prieten cu care sa mergi la sala, citeste articole legate de hrana sanatoasa, urmareste postari motivationale, stabileste-ti obiective realiste si rasplateste-ti fiecare mica reusita.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *