Fitness trainer

Acesta este locul in care eu vin pentru a-ti oferi solutia in descoperirea ta personala. Creez un plan de fitness complet, individualizat intr-un mod simplificat, astfel incat sa-l poti "lipi" in viata ta pe termen lung. Mi-am construit baza in jurul ideii ca fiecare persoana cu care intru in contact este diferita: fizic diferit, obiective, hormoni, responsabilitati sociale, programe, istoric dietetic și opinii despre ceea ce înseamnă „a fi in forma”.

Lucrez doar cu femei, astfel incat, sa am o cantitate cat mai mare de experienta si expertiza in lucrul cu toate problemele feminine din fitness. Avand si eu familie, pot empatiza cu sarcinile tale de a fi o mamica cu serviciu, de a avea copii de crescut si de a te mentine in forma, puternica si sanatoasa. Te voi antrena si te voi ajuta in a-ti putea atinge obiectivele, fie ca va fi vorba despre imbunatatirea conditiei fizice si a puterii, revenirea la exercitii fizice dupa o pauza/nastere, pierderea in greutate, si adesea o combinatie intre acestea.

Transformarea corpului tau vine din faptul ca ai un plan strategic, conceput pentru tine și stilul tau de viața. Dupa aceea, consecventa si angajamentul creeaza rezultatele pe care le cauti. De cele mai multe ori, oamenii fac sa fie mai complicat decat ar trebui ...

  • Pregatesc programe de fitness bazate pe obiectivele clientului
  • Motivez clientii să obțina rezultate prin stabilirea obiectivelor individualizate, urmarind frecvent și reevaluand pentru a atinge progresul
  • Urmaresc si inregistrez datele pentru a arata progresul fiecarui client

Nu exista "one size fits all" in ceea ce priveste antrenamentul. Eu sunt specializata in proiectarea unui program personalizat pentru tine.

Despre mine Locatia

 

Dacă alergarea și yoga sunt pietrele de temelie ale planului tau de fitness și nu vezi rezultatele pe care le doresți, încearca antrenamentele de rezistență.

Poate te-ai gândit la ridicarea greutăților. Poate chiar ai făcut niște exercitii cu gantere sau ai ridicat o bara.

Totuși, de fiecare dată când te antrenezi cu gantere, te simți nesigura, nesigura și cam tematoare. Sunt convinsa că ai auzit poveștile urmatoare de groază: “Ridicarea greutăților face ca femeile să fie voluminoase”; “Ridicarea greutatilor este periculoasa, si odată ce ai obtinut tonus muscular nu te mai poți opri din ridicarea greutatilor sau daca o vei face totul se va transforma în grăsime”; “Te vei transforma în Incredibilul Hulk daca te antrenezi astfel!”.

Toate acestea sunt prostii și alimenteaza niste idei care împiedică prea multe femei să experimenteze beneficiile profunde ale antrenamentului de rezistență.

Este timpul să lăsăm această frică și incertitudine deoparte. Adevarul este că ridicarea greutăților nu face nimic din acele lucruri groaznice. Ceea ce face este să vă ajute să vă dezvoltați un corp mai sănătos, mai puternic, mai frumos.

Cu toatele ne dorim să ne simțim puternice, hotărâte și  încrezătoare în tot ceea ce facem: de la marimea blugilor pe care-I purtam, la mutarea mobilei grele in casa, la joaca cu copiii, pana la a face fata unei cariere stresante.

Daca iei în considerare obiectivele tale de fitness, s-ar putea să fii surprinsa să afli că antrenamentul de forță nu numai că te va ajuta să le atingi toate aspectele mentionate mai devreme, dar le poti atinge mai repede decât să efectuezi exerciții cardio de una singura.

Yoga și banda de alergare pot avea locul lor in antrenamentul tau, dar nu sunt suficiente.



Iată opt motive pentru care ar trebui să acordați prioritate antrenamentului de forță în regimul dvs. de fitness!


1. Pierderea mai eficienta de grăsime

Deși mulți oameni consideră antrenamentul cu greutati doar un mijloc de a adăuga dimensiuni fizicului, atunci când il comparam cu exercițiile cardiovasculare, antrenamentul de rezistență iese primul pe lista în lupta cu arderea caloriile.

 

Avantajul imens al antrenamentului cu greutati este capacitatea corpului tău de a arde grăsime în timpul dar și după terminarea exerciții fizice.

 

După un antrenament greu de forță, continuați să consumați suplimentar oxigen în orele și chiar zilele următoare.

 

2. Mai multi mușchi, mai multe calorii consumate

Pe măsură ce crești forța și masa musculară, corpul tău folosește mai eficient caloriile.

Contracțiile musculare zilnice de la o activitate simplă la ceva mai intens contribuie la consumul caloriilor zilnice. Statul jos arde mai puține calorii decât statul în ​​picioare, statul in picioare arde mai puține calorii decât mersul și mersul arde mai puține calorii decât antrenamentul de forță.

 

Cu cât ai mai multe contracții musculare pe parcursul unei zile, cu atât vei arde mai multe calorii.

 

Dacă aveți mai multă masă musculară slabă, veți avea mai multe contracții musculare și astfel veți arde mai multe calorii.

 

3. Linii elegante ale corpului

 

Pe măsură ce iti dezvolti mușchii, corpul începe să ia o formă frumoasă. Deși exercițiile de anduranta te pot ajuta să slăbești, aceasta slabire vine atât sub forma scaderii de țesut adipos, cât și muscular.

 

Dacă pierzi și grăsime și mușchi, poți pierde și aceste curbe minunate.

 

Antrenamentul de forță te ajuta la crearea și susținerea tonusului muscular.

 

 

4. Somn de calitate

Antrenamentul de forță îmbunătățește considerabil calitatea somnului, ajutându-te în abilitatea de a adormi mai repede, de a dormi mai adânc și de a te trezi mai rar în timpul nopții.

 

S-a demonstrat că antrenamentul de rezistență sau antrenamentul de intensitate ridicată efectuat dimineata, influenteaza foarte mult calitatea somnului și prelungește timpul de somn în noaptea de după antrenament.

 

 

5. Energie crescută

Antrenamentul de rezistență determină o creștere a cheltuielilor de energie cateva ore după antrenament. Un studiu publicat sugerează că, creșterea cheltuielilor cu energie, chiar și după o sesiune de antrenament cu rezistență minimă, poate influența favorabil echilibrul energetic și oxidarea grăsimilor.

 

 

6. Sănătatea inimii

Antrenamentul cu greutati poate reduce riscul bolilor de inimă și a fost aprobat ca o formă sănătoasă de exerciții fizice pentru cei cu acest risc. S-a descoperit că cei care ridică greutăți au mai puțini factori de risc pentru bolile cardiace, fata de o circumferință mare a taliei, trigliceride mari, tensiunea arterială crescută și niveluri ridicate de glucoză.

 

Un alt studiu realizat de cercetătorii din Brazilia a aratat că, deși frecvența cardiacă a crescut la pacienți în timpul unor antrenamente grele, tensiunea arterială și ritmul cardiac în repaus au fost semnificativ mai mici în dimineața următoare.

 

 

7. Sănătate osoasă

Pe măsură ce îmbătrânești, ai riscul de a pierde atât masa osoasă, cât și cea musculară. Femeile aflate în postmenopauză prezintă un risc mai mare de osteoporoză, deoarece organismul nu mai secretă estrogen.

 

Antrenamentul de rezistență este o modalitate excelentă de a combate pierderea de masă osoasă și de a scadea riscul de osteoporoză.

 

 

8. Eliberarea stresului

Exercitiul in general este o modalitate foarte buna de a gestiona stresul.

 

Cercetătorii au constatat în mod constant că, cei care se antrenează în mod regulat tind să gestioneze mai bine stresul și să experimenteze mai puține reacții adverse la situații stresante ca cei care nu fac sport.

 

În plus, antrenamentul de rezistenței cu intensitate moderata la adulții mai în vârstă îmbunătățește memoria și funcția cognitivă.

 

Antrenamentul de rezistență poate aduce beneficii  în toate aspectele vieții tale.

 

 

Pune-l în planul tău de fitness și simte-te mai puternica, mai sănătoasa și mai încrezătoare! 

× Apelează-mă instant pe WhatsApp.